Derinminakolay ahh içimi dökmüşsünüz buraya..
Zaten yeteri kadar problemler var hayatımızda birde bebeklerimizin otizm li mi acaba şüphesi içimizi kemiriyor
Her haraketi i sorgulamaya başladım ne sebeple olduğunu belirtilerini bildiğim halde hep acaba mı diyorum kendi kendime ve yetti cidden şüphe eden varsa doktora gitsin ya