Wonderful_mom Yaşadığınız şehirde fiyatlar ne kadar kızlar.. Ehliyet almayı düşünüyorum da.. Kararsız kaldım fiyatlar uçuk.. Sizce ehliyet gerekli mi ? Kendim birikim yapıp almaya değer mi yani.. çünkü maddi durumumuz suan müsait değil..
hurremsultann Wonderful_mom arabanız varsa tabi ki gerekli ama araba yoksa cüzdan da bekletecekseniz şuan gereksiz masraf olur bu ekonomide
Emir_mom Wonderful_mom Ehliyet her zaman gerekli kesinlikle almalısınız.Fiyatlara gelince erteledikçe yine artacak sabit kalmayacak ki.
Hep_mi_uykusuz Wonderful_mom Ben en kotu acil durumlar icin almak istiyorum arabamiz yok şuan ama belki olur hastalik bi is olur gidebiliyim
Wonderful_mom hurremsultann Arabamiz yok.. Ailenin ortak arabası var kayinbabamjn isteyen kullaniyor yani.. esimde sizin gibi dusunuyor ama araba da zor yanii alamayiz suan
hurremsultann Wonderful_mom ortakta olsa var sonuçta acil bir durumda alıp gidebileceksen al tabi her yıl fiyatlar artıyor zaten
Bebegimm1 Wonderful_mom her ilin fiyatı aynı değil galiba ehliyeti toplamda 7 bntl ye aldım sınav ücreti kurs nufus mudürlüğü vs içinde.ben çocukla bir yere gitmeye zorlanıyrm diye aldım hepsini bi anda vermedm 2 taksitle odedm yazılı sınavda bi taksidi verdm direksiyon sınavında diğer kalanı ödedm ama alıp kenarda durucaksa almayın derim çnkü uzun bir aradan snra kullanmak zor olur benm tanıdığımın ehliyeti var yıllardır araba kullanamaz ben sınavdan snra geçici belge aldım hemen trafiğe çıktım kendime güveniyorken ara vermek istemedm
ilosasell Wonderful_mom sizi maddiyat olarak aşırı zorlamayacaksa bende alın derim. Çünkü ehliyet her zaman lazm oluyor mesela benim eşim 3 vardiya çalışıyor gecede gündüz de çocuğum hasta oldu mu atıp arabaya gidiyorum.
Elf123 Wonderful_mom bu hafta araştırdım İstanbul eşim arkadaşlarına sordurdu tanıdık bir tanesi sadece kurs on bin diğer işlemler 3,500 diğer biryer 7bin 3500 diger işlemler bir diğeri 7,500 diğer işlemler hepsinde aynı hangisi yakınsa ona yazılacağım
Bebegimm1 Wonderful_mom hazır istekliylen alın taksit yapan kurslar vardır mutlaka ama kursdan snra ara vermeyin ve en önemlisi eşle araba kullanmayın ahaha ben eşim varken sinir küpü oluyrm adama kaza yaptırır bu erkekler 😂 ben doğrusunu yapıyorsam asla ona doğru demez trafıkte adam şeridime atlasa adam değil ben hatalı olurm 😂
Pinar02 Wonderful_mom Egerki gercekten aldiktan sonra hemen kullanacaksan deger yoksa hic bir anlami yok yazik olur parana cunku unutuyorsun surmezsen sonrada istek gidiyor .