Merhabalar nişanımda alınmıştı başörtüsü için tülü bile var ama artık doğumdan sonra olmuyor maalesef ki çok da severek almıştım şimdi satmak istiyorum belki ilgilenen olur diye fiyat almak isteyen olursa yazsın üzerinden konuşuruz fotoğraflarını atarım ☺️ buraya fotoğraf yüklemeyi bilmediğim için yüklemedim lütfen yanlış anlaşılmasın 😇❤️