Merhaba kızlar 7 haftalık gebeyim 1 yaş 4 aylık bir kızım var erken memeden kestigim için süte başladık ilk başta içmez tiksinirdi şimdi çok şükür alıştı fakat bir kaç gündür kaşıntılar tuttu sağlık ocağı doktor derken acile gidin birde orası baksın dedi acil doktoru sütten alerji olmuş yarı yarıya süt su yada bisküvili süt yap ver dedi krem sürup da veriyorum ama geceleri iki kere uyanıp yine süt içiyor nasıl biraktiricam çorba ver diyenler oluyor hadi öğlen uykudan önce yemek yada çorba veriyorum ama çok az yiyor içim hiç rahat değil ne yapmam lazım çok bunaldım artık