Gmz3 deneyerek öğrenebilirsiniz her mama her bebeğe iyi gelmeyebiliyor ben ilk başta Aptamil kullandım gaz ve ishal yaptı sonra hipp kullandım memnun kaldım sonra bizi maddi yönden zorladı 5.ay sonra Bebelac Gold a geçtim 8 ayligiz Bebelac Gold a devam memnunum ha birde sma da kullnadim hippten sonra bizde gaz yapmisti oda☺️