Doktorumunuz mama takviyesi yapmamı söyledi 3 aylık ve dogum kilosundan +1 kilo 200 gram almış… mamaya başladık eskiden sadece emziriyordum 1 bucuk saatte veriyordum şimdi mamaya geçtik nasıl bi düzen oluşturacağımı bilmiyorum ikisini aynı anda verenler kaç saat aralıkla veriyorsunuz ben bugün bi anne sütü bi mama yaptım sizler nasıl yapıyorsunuz? Kilo alımı düşük nasıl aldırabilirim