Sorum başlıkta. Sahiden hanımlar vallahi kafam çok karışık daha bir ay oldu geçeli iki gündür ateş öksürük kulak çekiştirme var hafiflemezse derhal götüreceğim ama anlamış değilim. Kulak burun boğaz enfeksiyon neden oluyor? Nasıl önleyeceğiz? Ne yedirelim ne içirelim çocuklara? Ben bu forumdan bir tek probiyotik ve prebiyotikleri öğrendim fakat hep denk geliyorum postlarda çocuklarda çok sık oluyor anneler olarak acaba birşeyler yanlış mı yapıyoruz anlamadım.
Önlem olarak bildiğim kadarıyla asla yatar pozisyonda doğduğundan beri beslemedim, hasta olan kişilerle neredeyse hiç teması olmuyor uzak tutmaya çalışıyorum, evi havalandırıyorum, sık sık temizler toz alırım, mümkün olduğunca paketli gıda vermem genelde probiyotikli yoğurt yediririm sırtını terli bırakmam soğuk içirmemeye çalışırım, üşütenileceği rüzgara maruz bıraktırmamaya çalışırım yani daha neler neler bunlar üstüne titriyorum diye değil yanlış anlaşılmasın pimpiriklenmekten falan değil artık neredeyse her ay olması üzüyor beni yazık canı acıyor yani
He şu da bir gerçek tabi ki hasta olacak mikrop kapacak o olur olması da gerekli ama sık sık olması endişelendiriyor beni ve hep çevremde de forumda da duyuyorum çocuklar sık hasta oluyor. Ne yapılır ne yedirilir içirilir hep böyle mi olacak yoksa aslında çocuklar için bu normal mi hani ne bileyim pandemiden çıktık bir çok şey değişti o mu etkiliyor ülkecek bağışıklığımız mı düştü
Yorumlarınız görüşleriniz önerileriniz yaşadıklarınız neler anneler birbirimizi bilgilendirelim 😊