Gzd2016 1 normal 2 gömülü çektirdim ve tamamen içerde çapraz duruyorlardı. Ne olur ne olmaz diye sırayla çektirdim. İyi bir doktorsa pek de bişey hissetmiyorsunuz o gün uyuşma geçince biraz ağrır sadece , dikişleri de bir hafta sonda alıyorlar bir şey kalmıyor