Kızım 20 aylık ilk defa ateşlendi 16 ocakta birden ateşi çıktı carpol verdikce düşüyor ama vermeyince hemen artışa geçiyor suan 37.6 düştü 38.9 gördük carpol verdik anında düştü.Sadece emiyor asla yemiyor idrarı kokusuz ama sapsarı sıvı almadığı için simdi acile götüreceğim merakım bu ateş kaç gunde geçiyor normalde doktorumuz gelin infulenza mı diye bakalım dedi ama şuan acile götüreceğim düşüp düşüp çıkıyor çünkü diye doğrumu bilemedim