Çünkü şu an size ihityacı var. Bebekler dünyaya geldiklerinde yaklaşık 3 ay hala anneden ayrı olduğunu tam anlayamaz sanki anne karnında gibi algılar dünyayı bu nedenle hep anne sıcaklığı kokusu ararlar. Bir de çeneleri çok çabuk yorulduğu için sık sık emerken uyurlar o nedenle doymadıkları için fazla geçmeden tekrar acıkırlar. Bizim de öyleydi uzun uzun memede kalma ayrıldığında ağlamalar güneğz sadeve kucağımda uyumaları vardı bğyğdükçe azalıyor merak etmeyin. Yaşarken geröektem çok zor bana geçer diyenler bile rahwtsız edşuordu ama gerçekten geçiyor. her istediğinde emzirin ki sütünüz artsın sonra da bebeğinizin ihtiyacına oranla süt üretsin.