Ha35AliKemal Merhabalar.Benim bebegim kucuklukten itibaren hep gaz sancisi vardi.kullanmadigimiz damla bitki caylari kalmadi.biraz rahatlatsada yinede bitmek bilmedi.büyüdükçe gecer umuduyla bekledik.hep ozellikle geceleri cok aglama krizlerine grip uykusu bölünüyor.Ve malesef 1 yasina geldi ama hala geceleri cok gazi var gunduz atiyor ama gece gaz sikistiriyor.ve kendini kasip ağlıyor.Sizinde böyle gaz sancisi devam eden var mi? Yoksa artik doktora mi gitmeliyiz.