Etemel35 Bizde sadece mama ile besleniyoruz doktorumuz 4.ayinda basla demisti ama 3 bucuk aylikken mama asla yemedi her mamayi denedim olmadi biberonla yemiyor kasikla yemiyor ne yaptiysak olmadi bebegim artik zayiflamaya başladı piskolojim bozuldu resmen hemen doktora gittik anlattik durumumuzu zaten 4.ayda gececektik dedi yavastan kasik mamasi pirinc ununa filan basla dedi bizde basladik cok şükür hic sorun yaşamadık 3 bucuk aylik erken basladik ama yapacak bisemiz yoktu sindirme sorunu yasamadik kakasini gayet duzenli sekilde yapiyodu kabızlık filanda yasamadik suan 4 aylik meyve püresi sebzeli pirinc unu püresi kasik mama pirinc unu yiyor kilo alimida düzeldi