Arkadaşlar bebeğim geçen hafta bir anda mama içmeyi bıraktı ne yaptıysam biberonu ağzına almadı ve doğduğundan beri mama meme şeklinde ilerliyorduk bu akşam damağına baktı bilen biri ve düştüğünü söyledi düzeltti ve şuan tekrar biberonu almaya başladı size tavsiyem öyle bi sorununuz varsa benim gibi uzun süre beklemeyin..