Arkadaşlar kansızlık dolayı doktor ferrum hausmann diye iğne yazdı dün hemen hemen bu saatlerde vuruldum vururuken o kadar bastirdiki canım çok yandı kasın en derinine yapılması gerekiyomus ilk bacagimin üstün or bastım dünden beri kalcam ve bacağım çok ağrıyo o kadar iğne oldum böylesini ilk defa gordum bilenler ne zaman geçti ağrısı ve normalmi bu kadar ağrıması