Merhaba, bir hastalık geçirdik ki hala bitmedi grip gibi değil gibi ama ateşi 37.,5 37.8 arasında kaldı hep. 2 gündür iyiydi ama şuan ateşi yine 37.5… yalnız bunların yanında bir bacak ağrısı çıktı uykudan uyanıp ağlıyor bacağım diye ki şuan da öyle.. baş ağrısı da var ama o yorgunluk ve ateşten diyordum ama bu bacak ağrısı neyin nesi ? Büyüme ağrıları olabilir mi ??