Asyaveannesi04 Mavininyuztonu hayır kaybetmez ablam 5 sene önce medela almıştı hiç kullanmadı sütü yoktu saklamış bana verdi ben kullanıyorum 1 senedir çok memnunum hala çok iyi çekim gücü var
Mavininyuztonu Asyaveannesi04 bende de Philips aventinki var iki çocuğum da kullandım acaba dedim önceki gibi olur mu falan