Merhaba arkadaşlar oğlumda 1.5 yaşından itibaren gözlemlediğimiz çok şey var aslında hareketlilik dürtüsellik gibi şeyler şu sıralar gece sık uyanma uyandığında geriye dalamama gibi bu arada 3.5 yaşındayız neredeyse. Okula başladık Eylül ayında sadece teması seviyordu arkadaşlarına başka problem yoktu kurallara uyması her şeyi iyiydi aslında ta ki 2 hafta önceye kadar şimdi arkadaşlarına sert tepkileri oluyormuş 2 arkadaşına kalem batırmaya çalışmış gözüne meraktan yaptığını düşündük fakat sinirlenince ellerini sıkma durumu oluyormuş. Oğlum 1. Olma hevesiyle itme davranışı öne geçme durumları yapıyormuş açıkçası çok üzüldük. Okuldaki psikolog bir oyun terapistine götürün derim zararlı davranışları anlatsak da pek çözüm bulamadık dedi. Geceleri de çok sık uyanmaya başladık bir ataktır gidiyoruz. Ben oyun terapisinden önce psikiyatri ya da psikolog hangisinden randevu alıp önce derdimizi anlatıp öyle tedaviyse terapiyse almalıyız gibi düşündüm başına gelen Yardımcı olacak var mı ? İstanbul Avrupa yakasındayız