Leylamleyla ben de bu konuda biraz endişeliyim. Bir yanım dediğiniz gibi hiçbir sorun yok diyor ama bir yanım belki yaşadığımız hastalıkların sebebi veya tetikleyicisi bu olabilir diyor. İlk 1 yıl tuzsuz yedirmeyince, çocukların sonradan peynir yemediğini gördüm. En azından eşim ve benim yeğenimde gördüm. Tabiki yiyen vardır ama ilk yıl tadımlar ve belli kuralların sanki çocuğun yeme alışkanlığını baştan kazanması ve aynı anda kaybetmesini sağlıyor. Yemeyen çocuk çok zor. Yeğenimden ve buradaki annelerin isyanlarından biliyorum ve bunu beni aşırı korkutuyor. Umarım hepimiz başarırız ve içgüdüsel olarak bizim için doğru olan yöntemi buluruz.