Yavrusuu Kızlar oğlum 1 buçuk yaşında geniz eti varsi nefes alamıyordu neyse doktor ilaç verdi 2 ay geçti kuculmemis geceleri yatamiyor sürekli hasta gibi ve ağzı açık hep ağzından nefes alıyor gün boyu … Neyse bugün doktor dedi ki ameliyatla almamız lazım nefes almasını engelliyor dedi 1 buçuk yaş küçük değil mi ama nefeste alamıyor çocuk napicam bilmiyorum bilgi verir misiniz
Fatosveaselbebek Yavrusuu merhaba geniz eti ameliyatını 6yastan once yaptirmayin geme tetikliyor bi yakinikda olucak alerji ilaclari ile atlatıyor yatinca gene basliyor tek doktorla kalkayin
KYigitf Yavrusuu görümcemın kzıında da kucuklugunden berı var doktor 6-7yasına kadar kendılıgınden duzelende var bekleyelım egerkı ozamana gecmezse amelıyat demıstı 1.5 yas bencede cok küçük baska bır dr daha gösterın görüöcemın kızı sanırım artık amelyat olacak cunku gecmedı. Cok gecmıs olsun bu arada canım
erseerse Yavrusuu arkadaşım iyi akşamlar. Bazı besinler şeker muz kivi çilek paketli gıdalar da artırıyor. Araştırın bence de eğer alerjikse alsan da alerjisi geçmeden tekrarlıyor. Yazık yavrum. Çok küçük daha. Geniz eti de fazlalık basit bişey değil. Hemen alalım edelim olmuyor. Serum fizyolojik ve udi hindi yağı karışımı da küçültüyormuş ben denemedim ama rıfat can öztürk demişti sanırım
liyamira Bebeğiniz süt içiyor mu? Bununla ilgili bir sayfa var bende yeni ögrendim inek sütü geniz etini tetikliyormuş çok şaşırdım okuyunca sizinki nasıl bi durumdadır bilmiyorum ama özelden inst sayfasının adını atayım isterseniz bir bakın
liyamira Yavrusuu başka doktorada götür bi istersen çok küçük bebeğin daha bende var 26 yaşındayım bendeki tekrarlıyosa ondaki gelişme dönemi tekrarlamaması imkansız 🤷🏻♀️
Fatosveaselbebek Yavrusuu surekli kullanmamiz lazim şimdi benim yakinimdan bildigimi soyluyorim size çevremde cok var alerji ilaci kullaniyorlar ve 6 ,yas öncesi tekrarliyor demis doktor siz baska doktora da danisin cunku cok kucuk bebeginiz
[silindi] Yavrusuu bize de 2 yaş dedi doktorumuz o zamana kadar ertelemeye çalışıyoruz tedaviyle alerji ilaçlarıyla daha kötü oluyor 3 günden fazla kullanamadık
muhendisanne_ Bize de 3 yaş olunca gelin dedi doktoru , 1 ay sonra 3 oluyor ama uykusunda nefesi kesiliyor 5-10 sn tutuyor bu da iyice tedirgin etti bizi , doktor arayışına girdik