Alparslan616161 Mavsnz06 3 damla kullanıyrdm ama bi kere öyle kullandım sonra hep fısfıs başlığını kullandım o daha kolay bi fıs 3 damla ediyor
Feyzosumunannesi okuyor yaa evet pardon ben onu acean Microfer kullanıyorum… 3 damla pedia d3 kullanıyorum