Gzm17 7 buçuk aylık bebeğim de ishal olup pişik olmuştu doktorumuza yazdım ve bir gün sonra kıpkırmızı olunca gittim 3 tane krem verdi ama sürdükçe daha kötü oldu… her altını açmam da yıkadım hiç bir şekilde ıslak mendil degirmedjm ve sudocrem krem sürdüm 3 gün içerisinde gecti çok geçmiş olsun altına bsey serin ve bol bol havalandıran ama mutlaka.cis dahi yapsa yıkayın