İstanbul da yaşıyorum annem ve abimle birlikte bir de kızım var 3.5 yaşında. Aslında maddi olarak ihtiyacım yok ama evde sıkılıyorum acaba dedim oyun ablalığı mı yapsam başka bir cocuğa günde 3 saat falan zaman geçireceğim şekilde. Bilemedim belki kızımıda alsam yanıma kabul ederlerse falan🙈