Merhaba arkadaşlar ben bir ay önce doğum yaptım nez demir güzellik merkezinde çalışan akrabamin tavsiyesiyle kampanya varken lazere yazildim altı aydan sonra baslayacagim 8 seans tüm vücut 2250 tlydi makinesi orijinal diotmus aranizda oraya giden oldumu hiç yada emzirirken lazerden sonuç aldinizmi