Ozlemdolugan görünce yazmak istedim. 2 milyona kadar kredi imkanını duyunca hemen ev arayışına girdik tabi teferruatı bilmiyoruz sonra bir ev beğendik 1 milyon 750 binTL değerinde dedik ki çekelim hepsini kredi olarak arabamız dursun kaç yılsa öderiz. Oğlumuz liseye falan gider diye düşünürken evi dolaştık. Beğendik geldi sıra ödemeye. 0,69 u kullanmak istiyoruz. Deyince 800 bine kadar verebiliyoruz dediler o an yıkıldım. Ağlaya ağlaya döndüm evime. Müteahhitler anlaşmış bankalarla evlerin800 bin olarak göstereceklermiş eğer 1 milyon kredi isterseniz 350 bin tl daha isteriz çünkü 2 milyonluk evin vergisi de yüksek çıkıyormuş onu da bize yüklemek istediler. Neden uzun uzun yazdığımı sorarsanız gelin CİMER e şikayette bulunalım dört bir yandan bu işi çözsünler yoksa biz eşim mühendis ben öğretmen iki çalışan olduğumuz halde bir ev sahibi bile olamayacağız.