Aynı sorun bizde de var. Devlet 0,69 u sıfır ev için veriyor ama müteahhitler evin değerini düşük gösterdiği için kredi de düşük çıkıyor zaten yüksek gösterse bile 1 milyona kadar veriyor. Maalesef 1 milyonluk ev de yok. Bu kampanya dan dolayı fırsatçılar Yükseltti ev fiyatlarını. Yani Kısacası zenginleri daha da zengin etmek için orta gelirli yine yerinde saymaya devam. Devletin hangi işi mantıklı da Buda mantıklı olsun