Masalikra1 Brnim başıma geldi. Ama sezeryan doğum sonrası yaşadım. 8 tüp kan takıldı. Doğumdan sonra 2 ameliyat gecirdim. Bir hafta hastanede yattım. Ama bana bir sene gibi geldi. Psikolojim alt üst oldu. Hergun bisey yapiyorlardi. Tuvakete saklanıp cikmiyordum doktor gidene kadar. En son doktora ağladım çıkmak istiyorum diye, kagit imzalayarak çıktım. Evde enfeksiyon kaptım tekrar hastaneye yattım. Cok zor günlerdi Allah kimseye yaşatmasın