cinarinannesi2707 Bebeğimde süt alerjisi var neredeyse 1 aylık olmadan başladı 6 aylık oldu poposu hep kızarık hiç geçmiyor yaşayan var mı nasıl düzeldi?
Mom098 cinarinannesi2707 ben hiçbir şey yemiyorum neredeyse. O popodaki kızarıklık hiç geçmedi kaç bez kullandım yok olmadı kremlerle geçiriyorum ama tekrar oluyor artık saldım yaaac
Busbusana cinarinannesi2707 bende şüpheleniyorum alerjiden.Poposundaki kızarlıktan kastınız tam olarak nasıl.Bizim popo deliği hep kızarık ben normal olduğunu düşünüyordum değil mi
Sedaekrem cinarinannesi2707 bçanne sutu almıyoruz da bir ara bızdede gecmedıgı boyle poposu bezinin dılumuna dikkat et bir de trovazol hametan bepantol ben bunlardan kullandım tek basına desteksiz kalıyor bepantol diye bazen trovazola kortızonlu oldu ıcın minicik surmen lazım ve cok uzun sure degıl
Neseelii cinarinannesi2707 genelde popo kızarıklığı laktoz intoleransından dolayı olur canım o yüzden sordum test mi oldunuz inek sütü olduğu kesin mi?
cinarinannesi2707 Neseelii deri testi yaptırdık bir şey çıkmadı bağırsak tepkimeli süt alerjisi bizimki. Süt ürünü tükettiğimde bebeğim kesintisiz 4-5 saat ağlıyor en son bayılıp uyuyor yani. Başka belirtiler de var tabi %90 bitti
Neseelii cinarinannesi2707 bağırsak tepkili laktoz hassasiyetine süt alerjisi de deniyor ama farklı şey ikisi , süt alerjisi değildir belkide laktozdur rahatsız eden..
cinarinannesi2707 Busbusana bebeğim erkek yumurtalıkların altından popo kusmının arka kısmına kadar kızarık bazen aşırı kızarık oluyor. Sadece kızarıklık ile anlayamazsınız alerjiyi
cinarinannesi2707 Sedaekrem kakasını hemen alıyorum krem de kullanıyorum sadece kaka yaptığı zaman ama hiç geçmiyor