Merve_gcl Pazar akşam test yaptım negatif çıktı bu akşam baktığımda testte belirgin bi çizgi vardı ilk defa başıma geldi normalde günlerce de dursa çıkmazdı ben de hemen tekrar test yaptım bu sefer de ikinci resimdeki gibi oldu kafayı yemek üzereyim 🤦🏻♀️ https://imgyukle.com/i/JZWqob https://imgyukle.com/i/JZW2Ls
tatlibiranneo Merve_gcl attığınız ilk testte var gibi gözüküyor çok yeni olduğu için öyle olabilir hemen test verin daha iyi anlarsınız
Poncikkkk Merve_gcl çoğu zaman böyle birgunsonra ikinci çizgi silik olur kesin sonç 5 dk sonra neyse odur eğer regl gecikmesini bekle ama ikinci test bozuk gibi kırmızılk yayılmış başka testlerde dene
Poncikkkk Merve_gcl hakkında hayırlısı olsun inşallah canım istersen evde testi yeniden yap regl gecikmen olduysa