Aysennuromer Merhaba bebeğim 8 aylık diş çıkarıyor ateşi yok ama geceleri hiç uyumuyor iştahsız mama içmiyor ben ağrısı vardır ondan uyumuyor diye calpol verdim artık iyi mi yaptım sizce siz neler yapıyorsunuz