Gizemkvnc Vlns canım bu postu açtığın gün siparişim gelmişti deneyip yazmak istedim o gün bugündür günde 1 bardak içiyorum bana çok iyi geldi
Gizemkvnc Karpuzlufistiksarma evet 11 aylık oğlum emziriyorum ödem atıcı kabızlığa vs iyi geliyo gibi birçok yorumları var ben kabızlık için almıştım doğruyu söylemek gerekirse kabızlığa bi faydası olmadı ama ödem attırdı hakikaten
feyzzannur Kızım 7 aylık emziriyorum bu çay emzirme döneminde bebekte yan etki yapr mı Bu çaya başladığımda kızım kusmuştu aralıksız hastanede idrar yolu enfeksiyonu dediler bende çaya yeni başlayınca şüphelendim bıraktım sizce devam etmeli miyim