Aynısını yaşıyorum gece acıkıp uyanıyordur dediler toka basa doyurdum yine uyandı 8.30 da uyku hazırlığı en geç 21.30 da gece uykusuna geçer erken uyutuyorsun dediler kalabalık olduğumuz bir gün gece 12de uyudu (19.00da ikinci uykudan uyanmıştı) yine saat başı ben ayakta, beşikte rahat edemiyor eşim horluyor arada dedim odasına yatırdım ben de yerde yatıyorum 2 ay olcak hala uyanıyor iki saat uyuduğuna şükrediyorum gündüz de yoruyorum halbuki. Uyku spreyi, gece sütü düşündüm sprey bazılarında işe yaramamış göze alamadım gece sütünü de doktoru önermedi napalım kaderimiz bu en fazla 1 sene daha meme var onun hayatında zaten