Meraba arkadaşlar 2 hafta önce doğum yaptım, bebeğimi emzirerek besliyorum, ama sütüm çok tazyikli geliyor fışkırıyor resmen, bebeğimin üstü başı hep ıslanıyor benım de öyle, emerken sürekli ağzından çıkarıp ağlıyor ne yapmam gerek bana bir tavsiye verin🥺🥺 ilk çocuğum olduğu için tecrübesizim, böyle olunca bebeğim memeyle mücadele edip en sonunda uyuyor, 🤷🏻♀️