Arkadaşlar merhaba oğlum 8 aylık. Normalde doğduğundan beri her ay doktoruna götürdüm Medicabilde emine hanıma gidiyorduk çokta memnunduk ama malesef dört çeliğe geçti. Ben devlet Hastanesi’ne gidemem aşırı kalabalık üstelik bir şey olduğunda telefonlada ulaşmam lazım doktora. Telefonunu verebilecek tamamlayıcı sağlık sigortasının geçtiği iyi bir doktor arıyorum. Memnun olduğunuz doktor önerisine açığım teşekkür ederim..