merkursavascisi_06 İyi akşamlar hanımlar. Kızım 4.5aylık doğdu doğalı havlu ile kurulayıp şapka takıyorum ama havalar soğudukça acaba saç kurutma makinesi mi kullansam diyorum. Siz ne yapıyorsunuz merak ettim
Zlm merkursavascisi_06 kurutmuyorum ben zaten incecik saçları var hemen kuruyo evde duruyoruz birşey olmaz
Dondurmalikahve merkursavascisi_06 Saç kurutma Makinesini düşük ayarda açıp uzaktan kurutuyodum yaz ayında da daha çabuk kuruyordu (Saçı vardı)
merkursavascisi_06 RobinScherbatskyy çok değil ama yok da değil hafif nemli kalıyor havludan sonra da🥹
merkursavascisi_06 Zlm öyle tabi ama insan korkuyo ben kendi saçlarımı gece yıkadığımda kurutmayınca ertesi gün acı çekiyorum saç nezlesi diye bi şey varmış ondan oluyomuşum çocuğa da olursa diye korkuyorum
okuyor merkursavascisi_06 ıslak saça şapka takmak kaşıntı yapar. İnce muslin bir örtü ya da tülbent ile sarabilirsiniz. İslakligi çeker. Önce havlu ile kuruluyorum. Sonra ince bir muslin ile kurutmaya devam ediyorum
merkursavascisi_06 Noname21 ya doktor kuzenim kullanıyordu kızına ama 8 9 aylıkken diye biliyorum o yüzden kafam karıştı şimdi de bi bunun için ona ulaşmak istemedim 🫣 saçları kırma dışında nasıl bi zararı var bilmiyorum
Ysmndnz_ merkursavascisi_06 benim kuzumda 4 aylık ben 2 aydır kurutma kullanıyorum düşük ayarda uzaktan zaten saniyesinde kuruyor
sarmaliklahana merkursavascisi_06 kızımın o zamanlar sacı yoktu havlu ile kurukuyırdum. Suan 16 aylık saçlarda var tabiii saç kurutma makinesi ile kuruluyorum
Dondurmalikahve merkursavascisi_06 Ben bilekliğinden beri kurutuyorum saçlarını dediğim gibi bir sıkıntısını görmedim
Deniz163416 merkursavascisi_06 iki yaşındaki kiİmin saclarini kısık ayarda yarım metre uzaktan tutarak kurutma makinası ile kurutuyorum ben
Zlm merkursavascisi_06 evet bazen bendede oluyo o saç koklerim çok aciyo ama saç kurutma çocuklara zararli diye biliyorum ben
bilgekizinannesi merkursavascisi_06 8 aylık az saçı var kurutmuyorum kuruluyorum sonra hemen kuruyor ev sıcak oluyor
sarmaliklahana merkursavascisi_06 biizm yoktu baya 1 yasına kadar toka takamadık o derece 😄 Hiç dökülmeden olmadı saç olmadıgı için. 1 yasından sonra bir anda çoğaldı saç 😄