Kızlar geceleri bebeğimi emzirmek için uyandığımda ya da gündüz uyandığımda falan kendimi bı garip hissediyorum, bebeğim beşikte oluyor ama, sanki ben bebeği gece yatakta ezmişim gibi uyanıyorum, kalkıp bebeği yatakta arıyorum falan. Niye böyle oldum anlamadım 🫤