Esss__ lansinoh krem sürdüm sürekli ve sürekli, ebe onunla emzirebilirsin diyordu o yüzden sıkıntı yaşamadım, çok acıdığında da silikon uçla emzirdim. Benim kızım da uzun süre sadece göğüs ucumu emdi sadece o yüzden hafif hafif yaralar oluşmuştu ama kızım 1.ayını doldurunca geçti, danışmanlık aldığım ebe de tutuşu gayet iyi her bebeğin ağız yapısına göre siyah bölgeyi ağzına alma yoğunluğu da değişir, senin kızının ağzı küçük o yüzden iyi tutmuyor gibi duruyor ama aslında güzel kavrıyor demişti