Anneler bugün alerji doktoruna gittim alerji testi için bir ay sonraya gün verdi.bebeğimin yüzü (4ay22günlük)kızarık ve sivilce doldu. Doktor atopik dermatit teşhisi koydu şimdilik. Geçene kadar hipokort verdi sürmem için zaten acilde dr vermişti kullanıyorum geçene kadar kullanacm.(sadece anne sütü)
🌸Onun haricinde sürekli nemlendirmem lazımmış bi krem verdi siz kullanız mı duydunuz mu?
LİPİKAR BAUME Ap+ verdi özel bi nemlendirici çok pahalı sürekli kullanackmışım (öneri)
🌸Sizlerin başka kullandığınız nemlendiricileriniz var mı acaba ?
🌸 Ve başka ne gibi önlemler alıyorsunuz yazarmısınız banyosu,giyimi vs