Miran1306 Oğlum 3 yaşında 2 yaşında başladım çalışmaya 1 senedir çalışıyorm gerçekten zor ama napalim şu şartlarda tek kişiyle olmuyor oğluma kaynanam bakıyor benim tek vardiya sabit 8.6 hafta sonu 2 gün tatil eşimin vardiyalı bir şekilde idare ediyorz eşim benden önce geliyor çoğu zaman evde hep o oluyor vardiyası döndüğü için Allah razı olsun yemeği falan ayarlıyor oğlumuz u alıyor annesinden bir şekilde idare ediyorz akşamları yapıyorum bazen işlerimi 2 günde oglumuzla vakit geçiriyorm alıştık artık düzenimiz iyi şuanda 😌