Sedamiray Merhaba anneler 65 günlük bebeğim var. Aşırı gaz sorunu yaşıyoruz. Gazını çıkarmak için ikindikca şiddetli şekilde kusuyor. Bugünde iki seferdir su gibi şeffaf ve fışkırır tarzda kustu. Böyle olan var mı tecrübeleriniz neler 😔
Alpaslan_Zeynep Sedamiray ben oğlumda hıc böyle şeyler yaşamamıştım ama Kızım aynı senın bebegın gıbı gazı bıtmıyor kusmasıda çok sıddetlı . Doktora sordum 3 aylığa kadar normal dedı . İnan yatırıyorum çocuğa korka korka bakıyorum kuscak dıye . Ta burnundan çıkıyor