Kızlar çok kötü hissediyorum kendimi 40 dan snra kesicektimmm hemşire tapuk kanı aldı kes Cansu dedi olmaz böyle dedi bende kestim ama 2 tanesi kanadı krem vs sürdüm kapadım acayip kötü hissediyorum kendimi canını acıttım :( birde ayak tırnağı da kes dedi kesmicemmm bas parmagınaaa losyonlaaa masaj yap dedi yoksa tırnak başka yönde çıkar dedi siz hiç böyle bir kaza geçirdiniz mi paramparça oldu içim :(