Alpaslan_Zeynep Anneler 1 ayı gectı ama dıkıslerım hala agrıyor kaşınıyor normalmı . Afedersınız utanarak söylüyorum . Ilıskıye gırmeye bıle korkuyorum . Gerı yırtılır falan dıye . Sızınkı tamamen ne zaman iyileşti
lceLady Alpaslan_Zeynep Kaşınıyor ise yavas yavas geçmeye baslıyor. Korkmayin dikiş yerinden akıntı olmadıgı sürece hiç bişey olmaz
Alpaslan_Zeynep Sleepwalker benım ılkı sezeryandı . Alt bölgemde sorun yaşamdım ama ıkıncı normal oldu . İç bölgede 4 dikiş oldu dışardan ıkı tane . Dısardakıler ıyılestı ıcerdekıler zor ıyılestı . Üstüne 2 defa kabız oldum çok zordu