Merhabalar, 3 ay 23 günlük ikizlerim var. Mamayla besleniyorlar, iştahları çok iyiydi ancak son 15 gündür mama yerken bildiğin acı çekiyolar ter içinde kalıyolar. Başından beri aynı mamayı kullanmamıza rağmen(sma) mamadan mı acaba diye düşünerek mamayı değiştirdim hipp e başladım ancak durum değişmedi. Neden olabilir acaba birden bu değişim?