O sorunu ben iki yaş itibariyle yaşadım canım. Zaten tek uykuya da çok erken geçmişti. 18-19 aylık oldu öğlen uykusu uyumamak için direniyordu ve saat 4-5 gibi de uyumak için ağlıyordu, huzursuz oluyordu. Sabah da 7 de kalkardı. Valla öğlen odasına gittik her seferinde, uyumasa bile yatak keyfi yaptırdım. Akşam 5 gibi huzursuzlanınca aldım dışarıya çıktım parka markete avm ye. Öyle öyle alıştı. Artık huzursuz olmuyor öğle uykusunu da kaldırdık. Sabahları geç kalkmaya başladı 9-10 gibi. Akşam da 8 de uyumuş oluyor. Hatta uyutmasam 8 de bile anne uykum yok uyumak istemiyorum diyor 😂 26 aylık