Merhaba anneler 8 aylık bir oğlum bar 3 ayından beri bakıcısı bakıyor bakıcısa akrabamız. Son zamanlarda artık beni sevmediğini hem hisediyorum hem görüyorum annem ve dedesine her gğn gören bi cocuk değil ama onlara gitmek istiyo gördüğünde bende durmuyo mutlu olmuyo bakıcısını görmesin asla bana gelmiyo bakıcısını öpüyo beni öpmüyor ve bu durum canımı cok yakıyo. Ne zaman düzelicek bu ne zaman annesi olduğumu anlıcak ne zaman sevicek beni