supermomsuperbaby Evet yakın zamanda 40kımız çıkacak siz yaptınız mı bana göre çok gereksiz sadece ben yıkanacağım için bebeyi de yıkarım bismillah diyip tasla su dökerim? O kadar tuzla buzla uğraşamam 😁😁 farz değil nede olsa fikirlerinizi alayım KIZÇELER ✌️😎💁♀️
Deletedmom_62 supermomsuperbaby ben kendim 40. Günde kanamam bitmişti o gün yıkandım aslinda sadece bu yeterliydi ama annem bebeği de yikayalim dedi ekstra birsey yapmadan sadece yıkadık bence de gereksiz bir atraksiyon 😌
BihterZiyagil_ supermomsuperbaby tabiki şart değil. 40 lohusa kadın için azami süredir. 40 tan sonra kanama devam etse bile temiz sayılıp ibadetlerinizi yapabiliyorsunuz. Bu sebeple söylenmiştir bebekle ilgili bir durum zaten yok
sehribannn supermomsuperbaby farzı geç dinimizde böyle bir şey bile yok tamamen şamanlardan kalma bir gelenek
biroglanannesii1 supermomsuperbaby 40 çıkması zaten bebek ile ilgili olan bir durum değil bana göre saçma sapan adetlerden bir tanesi yapmadım dua okuyarak yıkıyorum her zaman
supermomsuperbaby biroglanannesii1 aynen bencede çoğu insan yapıyor tuz para pirinç bilmem ne uğraşmaya değmez 😁
Rozamoms_ supermomsuperbaby herkes kırk hakkında farklı şeyler yapıyor biri kırk taş topla diyor biri bilmem unu tuzu pirinci topla diyor bunları hiçbirini yapmadım sadece suyunu dökerken dualar okudum o kadar 😊
supermomsuperbaby Rozamoms_ bende yıkanırım onu da yıkarım belki de o gün yıkamam şart değil herhalde bebeğe
Merve_ada71 supermomsuperbaby ben yapamadım dinen de öyle bı durum yok duasını günlük hayatta eksik etmem
Arsima19 supermomsuperbaby bende öyle yaptım ilk bebeği yıkadık sonra ben yıkandım tmm. Daha ne olsun