Arkadaşlar merhaba 27 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim ilk dogumum 34 haftalık prematüre doğdu kuvezde kaldı ama böyle bir baskı yoktu oğlumda şuan ikincisi kız kızlarda böyle olması normal mi kime sorsam kızlar daha hareketli diyolar lütfen bilenler yazabilir mi başına böyle bişey gelen varmı çok korkuyorum acaba erken doğum belirtisi mi yarın Dr a gitcem ama bekleyemedim vajinada şişlik. Var diye doktora gittim ilaç vermişti ama ilerledi sanırım şuan acı ağrı veriyor 😭 yürümekte zorlanıyorum