Ya benim bebeğim normalde de çok huysuz ben atak haftalarına inanmıyordum daha doğrusu o kadar etki edeceğine ama gerçekten birebir tutar mı ya 😩 üç dört gündür mükemmel derecede uykuya kafa tutuyo gece 2,5 da yatıp sabah 9da kalktı sonra 12de uyudu 12,5 da geri kalktı. Şimdi sallıyorum anca uykuya daldı artık yarım saat uyursa oh ne güzel 🙄 aklıma geldi bi bakayım dedim meğer atak haftasına girmeye iki gün kalmış gerçekten artık bütün kalbimle atak haftalarına inanıyorum ☹️ çok yoruldum gerçekten uyku nedir unuttum artık. Sizin bebekleriniz de gerçekten atak haftalarında gözle görülür ağlamalar uyku problemleri daha fazla kucağa gelmek istemek gibi belirgin şeyler yapıyorlar mı ?