Blairss İlk başta kaşıkla verdim sonra biberonla. Biberon hiç kullanmadigi için onu oynayavak bişey sandı uatu başı su oluyordu. Daha sonra baktım biberondan içine çekerek emmeye calisiyo. ben de pipetli suluk aldım munchkin marka. Artık onunla içiyo hep. Hep akışkanlığı az bebegin boğazına kacmiyo hem de akitmiyor.