
Kızlar bebeğim şu an 14 günlük ve göbek deliği böyle kanadı, göbek bağı 8. Gününde düşmüştü birkaç gün sonrasında da sızıntı şeklinde kanama olmuştu ama bu sefer aşırı oldu başına gelen var mı ne yapmam gerekir? Sağlık ocağı normal dedi doktor randevusuna da daha var ne yapacağımızı bilemedik