Merhaba canım anneler oğlum 18 ay 15 günlük henüz konuşmuyor sürekli sesler çıkıyor anlamsız ama bilinçli olarak bir kelime bile yok . Dr götürmeliyim biraz daha beklemeli miyim ? Çok şükür sağlıklı bir bebek şimdiye kadar yapması gereken herşeyi dönme emekleme yürüme vs gibi yapması gereken her şeyi çok erken yaptı.şimdi direkt soracaksınız ekrana maruz kaldı mi diye bizde eşimle tv izleyemiyoruz bize boş geliyor arada belgesel vs açıyoruz . Bebeğime yemek yerken ve altını değişirken youtubeden çizgifilmli müzikli bişeyler açıyorum yani günlük toplasak 30-40 dk açmıyorum ekran . Bebeğim olunca işten ayrıldım hep ilgileniyorum kitap okuyorum ev işlerine dahil ediyorum hoşuna gidiyor. Meyve isimleri söylüyorum gidip o meyve kartı getirtiyor eline bişey veriyorum babaya ver masaya koy diyoruz vs herşeyi anlıyor kala yaptın bez getir diyorum getiriyor .eksik yada yanlış bişey mi yapıyorum sürekli kendimi sorguluyorum bu ara . Konuşmaya teşvik yada hızlandırmak için ne yapabilirim önerilerinize çok ihtiyacım var. ??